Διήμερο στα Τρίκαλα Κορινθίας

Δεν έχει σημασία πόσες μέρες θα μείνεις κάπου εκτός σπιτιού, έτσι και τυχόν ετοιμάσεις την βαλίτσα σου τότε έχεις φύγει διακοπές! Έτσι λέει τουλάχιστον ο γιος μου κι εγώ συμφωνώ απολύτως.

Από τις 15 Ιανουαρίου μπαινοβγαίνουμε σε νοσοκομεία κι αν εξαιρέσουμε την εβδομάδα γενεθλίων του Ραφαήλ όλο τον υπόλοιπο καιρό μέχρι και τις 9 Μαρτίου συνέχεια κάποιος στο σπίτι μας ήταν άρρωστος βαριά. Ο μικρός έκανε για τέταρτη φορά σπασμούς λόγω πυρετού μέσα σε 32 ημέρες κι εγώ, ενώ σε άλλη περίπτωση θα έπρεπε να τον είχα βάλει μέσα σε μία γυάλα αποστείρωσης, ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΥΓΩ.

Κοντινός προορισμός από την Αθήνα, χειμερινός, ορεινός. Τρίκαλα Κορινθίας! Λίγο μετά το Ξυλόκαστρο με κατεύθυνση προς Πάτρα κατευθυνόμαστε στα Τρίκαλα. Στη διαδρομή, μέχρι να φτάσουμε στην πρώτη συνοικία των Τρικάλων, συναντάμε διάφορα χωριουδάκια όπως την Ρίζα, το Ρέθι, την Πελλήνη, το Δενδρό.

Τα Τρίκαλα Κορινθίας αποτελούνται από τρεις συνοικίες, τα Κάτω Τρίκαλα, τα Μεσαία Τρίκαλα και τα Άνω Τρίκαλα. Είναι το μεγαλύτερο χωριό στην ανατολική πλευρά της Ζήρειας και βρίσκονται σε υψόμετρο 900μ. , 1000μ. και 1100μ. αντιστοίχως.

Ένα σπουδαίο θεώρημα της Γεωμετρίας λέει: "Τα τρία ύψη κάθε τριγώνου διέρχονται από το ίδιο σημείο". Αυτό το σημείο ονομάζεται ορθόκεντρο. Τα Τρίκαλα Κορινθίας βρίσκονται ακριβώς στο ορθόκεντρο του τριγώνου των μέγιστων πνευματικών κέντρων της αρχαιότητας: Ολυμπία, Δελφοί, Επίδαυρος.

Εμείς μείναμε στα μεσαία Τρίκαλα και το πρώτο πράγμα που κάναμε μόλις φτάσαμε εκεί κι αφήσαμε τις βαλίτσες στο ξενοδοχείο ήταν να περπατήσουμε και τα στα τρία χωριά.
Πότε είχε ήλιο,πότε υγρασία,πότε ομίχλη...

Στα πολύ όμορφα μαγαζιά των χωριών ήπιαμε ζεστό καφέ και τσάι, φάγαμε παραδοσιακές σπιτικές πίτες, γλυκά και φυσικά ντόπια κρεατικά. Κουβεντιάσαμε, χαλαρώσαμε, χαζέψαμε την θέα, χουχουλιάζαμε κι απλώναμε τα χέρια στο τζάκι. Γιατί παντού υπήρχε ένα τζάκι!

Μείναμε στο Χελυδορέαέναν πετρόκτιστο ζεστό ξενώνα με θέα τον Κορινθιακό κόλπο και τα βουνά της Ρούμελης. Λιτή, παραδοσιακή διακόσμηση και προσεγμένες λεπτομέρειες με ρομαντικά δωμάτια για δυο (έμειναν οι κουμπάροι μου σε αυτό) και μεγάλα στούντιο για οικογένειες (εδώ εμείς 😊) Φυσικά υπάρχουν σουίτες και δίχωρα δωμάτια για όποιον θέλει την άνεσή του – ή ολόκληρη την παρέα του μαζί του! Τζάκια, πολλά τζάκια και παραδοσιακές υγιεινές γεύσεις με φρέσκα, ντόπια προϊόντα. Ξεκινήσαμε τη μέρα μας με ένα χορταστικό πρωινό, με φρέσκα παραδοσιακά προϊόντα και ζεστό καφέ ενώ απολαύσαμε τον απογευματινό μας καφέ γύρω από το τζάκι κι αφήσαμε τα παιδιά να παίξουν στο χώρο.

Την επόμενη μέρα φεύγοντας από τα μεσαία Τρίκαλα περάσαμε μέσα από το χωριό Καρυές κι εκεί μας περίμενε μια έκπληξη. Χιόνι, πολύ χιόνι!

Κατεβαίνοντας φτάσαμε στην κοιλάδα του Φενεού και πλησιάσαμε τη Λίμνη Δόξα. Μας μάγεψε το τοπίο. Μια τεχνητή λίμνη με φυσικό κάλος ανάμεσα σε πανύψηλες χιονισμένες βουνοκορφές. Παγωνιά, έντονη υγρασία και χιονόνερο μας περίμενε κι εκεί.

Άλλο ένα στοιχείο που ομορφαίνει την λίμνη Δόξα είναι το εκκλησάκι του Αγίου Φανουρίου, το οποίο από αρκετά σημεία στην περίμετρο της λίμνης φαίνεται να είναι μέσα στην λίμνη και πάνω σε κάποιο νησάκι. Στην πραγματικότητα όμως υπάρχει χωμάτινη λωρίδα γης που οδηγεί στον Άγιο Φανούριο.

Και φυσικά επισκεφθήκαμε και το μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου.

Να σας πω κάτι;
Να φεύγετε!
Όσο μπορείτε να φεύγετε.

Σχόλια

1. Μετά από τόση ταλαιπωρία στα νοσοκομεία το αξίζατε αυτό το ταξιδάκι! Εύχομαι σύντομα να κάνετε κι άλλα πολλά!
    Kathy

ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί όμορφες εικόνες. Με ταξίδεψες σε ένα μέρος που δεν έχω επισκεφτεί ποτέ και πολύ θα το ήθελα, καθώς μοιάζει παραμυθένιο. Θέλω απλά να φτιάξω τη βαλιτσούλα μου, να πάρω το καπελάκι μου… :))
    Αυτό με το ορθόκεντρο το βλέπω πρώτη φορά και ομολογουμένως είναι ποοοοολύ εντυπωσιακό. Πάντα τέτοια ταξιδάκια να κάνετε και οι αρρώστιες να μείνουν μακριά σας στο εξής. Φιλιά πολλά!

3. τέλειες φωτογραφίες! Να περνάτε πάντα όμορφα!

ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάκι μας ταξίδεψες σήμερα. Οι φωτογραφίες είναι εκπληκτικές και τα τοπία. Την είχατε ανάγκη μια τέτοια εκδρομή να ξεφύγετε λίγο μετά από τόσες ταλαιπωρίες. Όποτε μπορείτε να πηγαίνετε! Και θα προσπαθήσω να ακολουθήσω την συμβουλή σου ...όποτε μπορούμε να φεύγουμε! Φιλιά!

5. μετα απο τόσες αρρωστιες και ταλαιπωριες.. καλα κανατε Γεωργιτσα μου και φυγατε.. Τι ομορφη εκδρομη!!!Υπεροχες εικονες!! Ελπίζω να ανανεωθηκατε και να γεμισατε μπαταριες!!! πολλα φιλια

6. Πόσο όμορφο το μέρος και τι τέλειες εικόνες! Με ταξίδεψες... Καλά κάνατε και ξεφύγατε! Ξέρεις τι έχω καταλάβει? όσες φορές έκλεισα τα παιδιά σε γυάλα πάντα χειροτέρευαν... Όσες φορές τα είχα πιο χαλαρά, τα περνούσαν όλα στο πόδι! Περαστικά και αγύριστα να είναι και άλλο κακό να μη σας βρει!!!

ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο τοπιο! ειναι να πάμε και εμείς με παρέα και τωρα που ειδα τις φωτος ανυπομονώ ακόμη περισσότερο!

Απαντήσεις
    1. Να πας οπωσδήποτε Μάχη μου, βάλτο στο πρόγραμμα!

Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίες φωτογραφίες, μας ταξίδεψες κι εμάς μαζί σου.. κι εγώ δεν έχω πάει σ' εκείνα τα μέρη.. (λάτρεψα την τελευταία φωτο.. και την φαντάστηκα ασπρόμαυρη!) :))

ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά εκτός από το τοπίο θα σχολιάσω και τις αλλαγές στο blog! Τόσο καιρό είχα να έρθω; ΟΥάου! Ανοιξιάτικο τοπίο! Γεωργία μου πολύ καλύτερο έτσι! Φως!!! Μπράβο!

10. Νομίζω ότι εκτός από τις υπέροχες φωτογραφίες την παράσταση θα κλέψει και το νέο σας λουκ κυρία μου!!!!